Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ)


Oι υπεύθυνοι του αεροδρομίου του Ντένβερ Επέτρεψαν σε κινηματογραφικό πλήρωμα να μπει και να τραβήξει τις υπόγειες εγκαταστάσεις(όχι όλες βέβαια..)πολύ παράξενο αεροδρόμιο..σατανικό..Δείτε το πρώτο βίντεο με καινούργεια στοιχεία και για την γενοκτονία που ετοιμάζουν..





Το  Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ είναι το μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο στις Ηνωμένες Πολιτείες, και το δεύτερο μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο στον κόσμο. 
Ωστόσο, τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του ,κρύβονται κάτω από το επίπεδο του εδάφους, συμπεριλαμβανομένης μιας δυσπρόσιτης 88,5 τετραγωνικά μίλια 
βάσης  θαμμένη στα 150 πόδια υπόγεια,καθώς  και πέντε μεγάλα υπόγεια «κτίρια αποθήκευσης", που έχουν υποστεί μυστηριωδώς διαλείπουσα κατασκευή, είναι εντυπωσιακά αντίγραφα  των ναζιστικων υπόγειων στρατοπέδων  κράτησης, και   διασυνδέονται μέσω ενός περίπλοκου συστήματος με σήραγγες. 
Το σύστημα των τούνελ είναι εξοπλισμένο με ένα   σύστημα καταιωνιστήρων που εχουν σκοπίμως εγκατασταθεί για εναν  ακόμη άγνωστο σκοπό. 
Η Βασίλισσα Ελισάβετ Β ', έχει αγοράσει πολλα ακίνητα γύρω από το αεροδρομιο με διαφορετικό ψευδώνυμο. 
Το αρχικό κόστος κατασκευής ήταν 1,7 δισ. δολάρια, αλλά το τελικό σχέδιο ανέδειξαν το νομοσχέδιο σε 4,8 δισεκατομμύρια: 3,1 δισ. $ έναντι του προϋπολογισμού. Πολυάριθμες παρατυπίες που έχουν αναφερθεί σχετικά με την κατασκευή του :
Xρησιμοποίησαν πολούς Διαφορετικούς εργολάβους που είχαν προσληφθεί για διαφορετικά τμήματα του αεροδρομίου.Αυτό οδήγησε τους παρατηρητές να πιστεύουν ότι ήταν μια στρατηγική για να βεβαιωθούν ότι κανείς δεν θα είχε την πλήρη έκταση του έργου.
110 εκατομμύρια κυβικά μέτρα παραπάνω χώματος μεταφέρθηκαν από ό, τι συνήθως απαιτείται . Αυτό έβαλε υποψίες που λαμβάνουν χώρα για κατασκευής υπόγειου.
5300 μίλια από οπτικές ίνες εγκαταστάθηκαν για τις επικοινωνίες. (Η ΗΠΑ απο ακτή σε ακτή είναι 3000 μίλια σε σύγκριση).
Χρησιμοποίησαν πολύ Γρανίτη που εισάγαν από όλο τον κόσμο, ακόμη και αν το έργο ήταν ήδη βαριά πέρα από τον προϋπολογισμό.
Η κατασκευή ενός τεράστιου συστήματος απο σήραγγες τα φορτηγά μπορούν να κυκλοφορούν σε αυτές άνετα) και υπόγειο σιδηρόδρομο.Οι περισσότερες σύραγγες δεν χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή.
Έτσι αυτό είναι αυτό που σας καλωσορίζει όταν εισάγετε τις πύλες της κόλασης ... συγγνώμη, εννοούσα τις πύλες του αεροδρομίου.

Ένα 32 πόδια άλογο υψηλής ποιότητας fiberglass με φλέβες έξω από ολόκληρο το σώμα του και δαιμονικά μάτια που λάμπουν κόκκινο. Ενδιαφέρον γεγονός: το άλογο σκότωσε τον δημιουργό του, Luis Jimenez, ενώ εργαζόταν σε αυτό.Ένα τμήμα του γλυπτού θρυμματιστικε και έπεσε πάνω του προκόντας θανατηφόρα τραύματα.;(άρθρο για τον θάνατο του στην ΝY TIMES για τους δύσπιστους κλικ εδώ Luis Jimenez, Sculptor, Dies in an Accident at 65 )Οι φίλοι του Luis Jimenez λένε τώρα ότι το άλογο είναι καταραμένο.
Το 1ο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα αυτό το φοβερό κομμάτι (για καθημερινό αεροδρόμιο) είναι: το άλογο Πάλε της Αποκάλυψης.Είναι το τέταρτο άλογο στο βιβλίο της Αποκάλυψης στη Βίβλο και είναι approprietely ονομάζεται
 "Death".
 “And I looked, and behold a pale horse;
and his name that sat on him was
Death, and Hell followed with him. And
power was given unto them over the
fourth part of the earth, to kill with
sword, and with hunger, and with
death, and with the beasts of the earth”.
-Revelation 6:7-8
Με άλλα λόγια, το άλογο "Death" έφερε τη θανάτωσή τους με όπλα, με την πείνα, και με την ασθένεια.Αυτός είναι αρκετά ακραίος αερολιμένας για οικογένειες, έτσι;Δεν φαίνεται πως το άλογο δεν πρέπει να είναι εκεί.Μπορείτε σύντομα να αντιληφθείτε ότι αυτό ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο της DIA.



Oι υπεύθυνοι του αεροδρομίου του Ντένβερ Επέτρεψαν σε κινηματογραφικό πλήρωμα να μπει και να τραβήξει τις υπόγειες εγκαταστάσεις(όχι όλες βέβαια..)
Εργαζόμενοι Φοράνε μάσκες reptilians?

Aεροδρομιο Ντεβερ


H DIA Προσπαθεί μάλλον να αστειευτεί για να απομυθοποίηση τις Θεωρίες Συνωμοσίας...


ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


πηγη:http://www.findbiz.gr/Default.aspx?id=935&nt=19&lang=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου