Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Ο ΒΥΘΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΥΣΤΙΚΑ



Υπολογιστης Αντικυθηρων
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων δεν αποτελεί παρά ένα ελάχιστο κομμάτι του αρχαιολογικού πλούτου που κρύβει ο βυθός των ελληνικών θαλασσών.
Το πιο παλιό και πιο ισχυρό ναυάγιο που έχει καταγράφει στην ιστορία της χώρας μας σχετίζεται άμεσα με την έκρηξη του ηφαιστείου στην Σαντορίνη. Τότε, ολόκληρες περιοχές, όπως η ΝΑ Πελοπόννησος και η Βόρεια Κρήτη, είχαν καταβυθιστεί. Μαζί τους χάθηκαν σημαντικές πληροφορίες για πόλεις και τόπους εξαιρετικής πολιτιστικής σημασίας, κάποιοι μάλιστα συγκαταλέγουν σε αυτές και τη χαμένη Ατλαντίδα.
Το 373 π.χ. ένας ισχυρός σεισμός κατέστρεψε την πόλη Ελίκη στέλνοντας τη για πάντα στο βυθό του Κορινθιακού κόλπου.
Συμφώνα με τον καθηγητή της Ναυτικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τεχας, Τ. Μπας, 10.000 περίπου πλοία βυθίστηκαν στο Αιγαίο από την εποχή του Σιδήρου μέχρι τους Βυζαντινούς  χρόνους.
Ναυαγια στο Αιγαιο
Η Μεσόγειος άλλωστε, θεωρείται το μεγαλύτερο υποβρύχιο μουσείο του κόσμου. Όπως όμως τόνισε  το 1925 ο Γάλλος αρχαιολόγος και φιλόλογος Σαλομος Ράινοχ, η Μεσόγειος δεν είναι ο ιδανικότερος χώρος για τη  διατήρηση των πολύτιμων προϊστορικών, αρχαίων, μεσαιωνικών και βυζαντινών ναυαγίων που κραταει στην αγκαλιά της. Οι κίνδυνοι πολλοί. Για παράδειγμα, η μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι, η υψηλή θερμοκρασία, οι μικροοργανισμοί που κατατρώνε το ξύλο των βυθισμένων καραβιών, η μόλυνση, τα ξενοδοχεία, τα λιμενικά έργα, τα ναυπηγία, η παράνομη αλιεία, αλλά και οι πανταχού παρόντες αρχαιοκάπηλοι (τα ναυάγια άλλωστε βρίσκονται σε σχετικά μικρό βάθος 30-35 μέτρα) αποτελούν σημαντικούς κινδύνους.
Είναι λοιπόν σαφές ότι το 30% των θησαυρών της ελληνικής κληρονομίας βρίσκεται στο βυθό:
Το 1900 ο δύτης Ηλίας Σταδιατης  από τη Σύμη  ανασύρει τον Υπολογιστή των Αντικύθηρων.
Το 1973 ο Νίκος Τσουχλος που διατέλεσε και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εναλίων Αρχαιολογικών Ερευνών εντόπισε το κυπρομηκυναικο ναυάγιο του Ακρωτήριου Ιριων στην Αργολική  Χερσόνησο, τα ευρήματα του οποίου ανήκουν στο 1200 π.χ.
Στη δεκαετία του ’80 ο Δημήτρης Μαυρικης και ο Γερμανός συντηρητής αρχαιοτήτων Πήτερ Βιντερστάιν ανακάλυψαν το μεγαλύτερο ναυάγιο της Κλασσικής περιόδου. Στο βυθό του νησιού Φαγκρου ΝΑ της Αλοννήσου εντοπίστηκε ξύλινο πλοίο με εκτόπισμα 100 τόνων….
Το 1975 στο  νησί Δοκός εντοπίζεται ένα πρωτοελλαδικό ναυάγιο του 2200π.χ, το αρχαιότερο μέχρι τώρα γνωστό ναυάγιο στη Μεσόγειο.
Αρχαια Ελικη
Ακόμη περισσότερες και πιο εντυπωσιακές είναι οι αναφορές για ολόκληρες πολιτείες που βρίσκονται αιώνες τώρα στο βυθό του Αιγαίου. Η πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι αυτή της αρχαίας πόλης Ελίκης, που θεωρείται από πολλούς η <<Πομπηία του Αργολικού κόλπου>>. Στα νερά του Σαρωνικού ορισμένοι μέχρι σήμερα μπορούν να διακρίνουν από το κατάλληλο σημείο και με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες τις Κεχρεες, πολύ κοντά στην ομώνυμη πόλη, ενώ στην Ελαφόνησο οι έρευνες του Ινστιτούτου Ωκεανογραφίας του Κέιμπριτζ έφεραν στο φως μια ολόκληρη αρχαία πολιτεία για την όποια μέχρι σήμερα πολύ λίγα έχουν γίνει γνωστά.

ΑΡΧΑΙΟΛΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ, Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Ο ΒΥΘΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ, ΣΤΕΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΔΟΥ,σελ 191-192.



Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ



Έχω να κάνω, μια πρόταση: πήγαινε σε κάποιο πολυσύχναστο μέρος, όπως είναι μια κεντρική πλατεία, και σε ώρα  που να υπάρχουν τριγύρω πολλοί άνθρωποι. Όταν φτάσεις εκεί και βρεθείς μόνος ανάμεσα στο πλήθος, πρέπει να κάνεις το εξής: να σηκώσεις τα χεριά σε έκταση και κοιτώντας  ίσια μπροστά να διασχίσεις την πλατεία περπατώντας ανάμεσα στον κόσμο χωρίς να τα κατεβάσεις. Τίποτα ιδιαίτερο, ένα απλό περπάτημα, που όμως θα τραβήξει την προσοχή των άλλων πάνω σου.
Νομίζεις ότι μπορείς να το κάνεις; Σου φαίνεται απλό;  Ανόητο;  Άσκοπο;  Ότι δεν έχει νόημα; Εδώ όμως η πρόκληση που μπαίνει ξεκάθαρα είναι: μπορείς να το κάνεις; Ναι η όχι; Και μη βιαστείς να σκεφτείς << ασφαλώς και μπορώ>>, χωρίς πρώτα να το δοκιμάσεις. Αν διαπιστώσεις ότι δυσκολεύεσαι, και μάλιστα παρά πολύ, να εκτεθείς με αυτόν τον τρόπο, τότε μην χάσεις την ευκαιρία, νιώσε καθαρά τη γεύση αυτής της αμηχανίας, καθώς το άγνωστο πλήθος μετατρέπεται σε κοινό θεατών σ’ αυτή τη στοιχειώδη θεατρική πράξη κι εσύ σε ηθοποιό. Νιώσε την απειλή για την εικόνα σου και άφησε να αναδυθούν στην επιφάνεια τα ερωτήματα που συνεπάγεται αυτή η αμηχανία.

Γιατί να μην μπορείς να κάνεις κάτι που στο κάτω –κάτω δενενοχλεί κανέναν; Τι σημαίνει αυτή η ανημποριά και ποιος είναι που ασκεί μια τέτοια  απαγόρευση επάνω σου; Σοκάρει το γεγονός ότι οι αναστολές μας δεν έρχονται από κάποια ηθική στάση που αποτελεί εφαρμογή της θέλησης μας. Μοιάζει πολύ περισσότερο σαν να υπάρχει μέσα μας ένας τυφλός  μηχανισμός απαγορεύσεων που δρα ανεξάρτητα. Φαίνετε, μάλιστα, ότι αυτός ο δεσμοφύλακας που είναι κρυμμένος σε κάποια γωνία του μυαλού μας, έχει συμμάχους τους γονείς , τους δάσκαλους, τους φίλους και γνωστούς μας, τον κοινωνικό περίγυρο, ακόμα και τους αγνώστους ανθρώπους.

Ο μηχανισμός αυτός της αυτολογοκρισίας και του αυτοπεριορισμού εμφυτεύεται από την κοινωνία με την εκπαίδευση μέσα στον κάθε άνθρωπο, για να προστατεύσει τον ίδιο και την κοινωνία. Είναι η αναγκαιότητα που προκύπτει από την έλλειψη της συνείδησης στον άνθρωπο, που μόνο αυτή θα μπορούσε να ρυθμίσει τη συμπεριφορά του αυτοβουλία με σωστό τρόπο.

Η ύπαρξη μάλιστα αυτού του μηχανισμού αποδεικνύει από μόνη της την ανυπαρξία συνείδησης στους ανθρώπους.

Έτσι είναι τώρα, έτσι ήταν πάντα. Τίποτα δεν φανερώνει ότι οι αρχαίοι ήταν διαφορετικοί προς αυτό. Η διαφορά ανάμεσα  σ’ αυτούς και σε εμάς βρίσκεται μάλλον στον τρόπο λειτουργιάς της ανθρώπινης μηχανής. Στον αρχαίο, το σώμα είναι πολύ πιο ζωντανό και, οπωσδήποτε, δεν έχει παγιωθεί σε τέτοιο βαθμό η κυριαρχία της σκέψης πάνω στις υπόλοιπες λειτουργιές. Για την ακρίβεια, είναι στην αρχαία Ελλάδα που αυτό αρχίζει να συμβαίνει.

    Τόσο για τον Αρχαίο όσο και για τον Σύγχρονο παραμένει το πρόβλημα: πως αποκτά νόημα η ύπαρξη; Πως μετρώνται οι πραγματικές αξίες; Η δημόσια εικόνα μας είναι μια μάσκα κολλημένη στο πρόσωπο μας. Αν κάποιος προσπαθήσει να τη βγάλει απότομα, μπορεί να ξεσκίσει και λίγη σάρκα. Όμως κάνεις δεν προσπαθεί να κάνει κάτι τέτοιο. Η εικόνα μας είναι κτισμένη πάνω στο ψέμα μας και γύρω της οργανώνεται ολόκληρη η ζωή μας. Μπορεί κάποιος να πλησιάσει το Ιερό, κρυφοκοιτάζοντας πίσω από μια τέτοια μάσκα;

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΣ, Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥΣ, ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΟΚΟΠΟΥΛΟΣ,σελ. 26-27.

Τέλος καὶ μὲ τὴν διδαχὴ τῆς Μυθολογίας μας στα ελληνικα σχολεια!



ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ  ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Καταργούν την Μυθολογία και νομιμοποιούν τα ναρκωτικά.Η μπόχα της νέας τάξης πάνω μας...

Μάλλιστα! Τελειώνουν καὶ μὲ αὐτὸ τὸ ἐμπόδιον!
Τελειώνουν γενικῶς μὲ τὴν ἱστορία καὶ μὲ κάθε τι ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ θυμίσῃ στοὺς Ἕλληνες τὸν πραγματικό τους ῥόλο.
Ἐν τάξει, τὸ περιμέναμε. Δὲν μᾶς ξαφνιάζουν διόλου. Δὲν μᾶς τρομάζουν διόλου. Δὲν μᾶς πιάνουν πλέον στὸν ὕπνο.


Γιὰ ἐτοῦτο φτιάχνουμε κρυφὰ σχολειά. Γιὰ ἐτοῦτο κάθε σπίτι γίνεται καὶ μία Ἑστία ἐπαν-Ἑλληνοποιήσεως. Γιὰ ἐτοῦτο τὰ παιδιά μας πλέον ἔχουν περισσότερες πιθανότητες, ἀπὸ κάθε ἄλλην περίοδο τῆς Ἑλληνικῆς ἱστορίας, νὰ ζήσουν ἐλεύθερα.

Ἀκοῦς ἐκεῖ νὰ πάψουν τὴν μυθολογία…. Ἀλλὰ μὲ τόσους ἀνεγκεφάλους συμβούλους ποὺ διαθέτουν, ἄλλες τόσες δυνατὲς ὠθήσεις μᾶς δίδουν γιὰ νὰ φθάσουμε στὴν νίκη.

Καὶ θὰ φθάσουμε. Αὐτὸ εἶναι βέβαιον πλέον.

Φιλονόη.

 ΠΗΓΗ: http://anti-ntp.blogspot.com/2011/08/blog-post_5808.html

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ - ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ......


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Η μήνυση από την εισαγγελέα εφετών κοινοποιείται (προς γνώση μόνο) στον ΑΠ και στον Υπουργό Δικαιοσύνης και από εκεί στην Βουλή σύμφωνα με το άρθρο 86 Συντ. Ο ΑΠ και ο υπουργός δεν έχουν ουδεμία αρμοδιότητα και δικαίωμα στην μήνυση, η οποία διαβιβάζεται ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ και αμελλητί (άμεσα) στην Βουλή. Το τι θα γίνει εκεί το έχω αναλύσει στο άρθρο μου "τι γίνεται με την μήνυσή μου από δω και πέρα?", που θα την βρείτε σε τούτο τον "τοίχο" παρακάτω.  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150280192259924&set=t.100000173497634&type=1&theater. Παρακαλώ μην με ρωτάτε ξεχωριστά διότι δεν μπορώ να απαντάω σε 100άδες ερωτήματα για το ίδιο θέμα. ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ! Και σταματείστε τις μεμφιμοιρίες και απαισιοδοξίες, διότι τα ακούω από την αρχή αυτά. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΗ ΚΙ ΑΝΙΚΗΤΗ.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΧΥΤΟΥ".

                                                ΙΑΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΗΣ



  
Οι << γλυκές γλώσσες>> διαδίδουν ότι ο Θεός έχει δημιουργήσει σήμερα μια <<Παγκόσμια Κοινότητα της Πίστης>>, που απαρτίζεται από Ινδουιστές, Βουδιστές, Μασονους, μάγους, φεμινίστριες, γκέι, Εβραίους, καθώς και απ’ τους  περισσότερους Χριστιανούς           ( αυτούς, που δεν ανήκουν στην παλιά σχολή και δεν είναι κολλημένοι οπαδοί της Βίβλου)> Καμία φορά, βεβαία, απορρίπτουν και τους δογματικούς Μουσουλμάνους, επειδή αυτοί – σαν τους αληθινούς Χριστιανούς – διδάσκουν ότι υπάρχει μόνον ένας Θεός. Ένα δόγμα που απεχθάνεται τις <<γλυκές γλώσσες>>.
Ο Μπιλι Γκραχαμ, ο Ρομπερτ Σουλερ και ο μέντορας τους, ο Πάπας της Ρώμης, διδάσκουν ότι ο δρόμος για την σωτηρία δεν είναι στενός, αλλά παρά πολύ φαρδύς και χωρά τους πάντες. Διότι – όπως λένε -  οι οπαδοί της <<Κοινότητας της Πίστης>> δεν πρέπει να είναι δογματικοί, αυστηροί και επικριτικοί με τους άλλους, αλλά, αντίθετα, να έχουν ευρεία αντίληψη.

PANDEMONIUM, ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ. TEXE MARRS,ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΩΤΗΤΑ ΠΙΣΤΗΣ,Σελ 395.

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΟΠΟΥ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ



ΝΑΟΣ ΗΦΑΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Ίσως να έχετε προσέξει ότι σε κάθε αρχαιολογικό χώρο υπάρχει μέσα, η διπλά μια εκκλησία – μικρή η μεγάλη. Και ίσως να έχετε ακούσει, επίσης, πως είτε πολλές εκκλησίες έχουν κτιστεί επάνω σε (αρχαίο) ελληνικούς ναούς, όπως προαναφέραμε, αφού πρώτα τους κατέστρεψαν, είτε τους μετέτρεψαν σε χριστιανικούς.
Αυτό συνέβη για δυο λογούς. Ο ένας είναι η μανία και ο φανατισμός των Χριστιανών καθώς και η εξουσία που τους καθοδηγούσε να τα κάνουν όλα αυτά. Ο δεύτερος λόγος είναι πως ήθελαν να <<εξαγνίσουν>> το χώρο από την ειδωλολατρία των Αρχαίων, να επιβάλλουν με τη βία αυτό που ήθελαν και , κυρίως, να <<κλέψουν>> τη δύναμη των περιοχών αυτών.
Τα αρχαία Ιερά κτιστήκαν σε σημεία που έχριζαν ιδιαίτερης προσοχής και σεβασμού από τους Αρχαίους, εκεί που έβλεπαν η που πίστευαν πως εκδηλωνόταν η απεικόνιση των θεών τους, πως <<εξέπεμπαν>> θεραπευτικές η μαντικές ιδιότητες. Και όλοι αυτοί οι χώροι και οι τόποι συνδέονταν με την έννοια της Ιερής Γεωγραφίας, Πολεοδομίας και Ισοδύναμης.

Το βιβλιο της αγνωστης Ελλαδας, ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΣ, εκδοσεις ΑΡΧΕΤΥΠΟ, Η γεωμετρια των θεων, ΟΠΟΥ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΠΥΡΟΣ ΜΑΚΡΗΣ,Σελ. 105-105