Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΑ ΣΤΑ ΜΙΖΕΡΟΝΙΑ!


A.Smith
Η Υ.Δ.Ο. είναι εκτελεστικό όργανο της πραγματικότητας.
Οι << πράκτορες>> της βρίσκονται παντού και δεν μοιάζουν καθόλου με τον σικάτο Agent Smith του Martix, που τρέφει μια ελιτιστική περιφρόνηση για το ανθρώπινο είδος. Οι <<πράκτορες>> της είναι αυτός ο απίστευτος συνδυασμός εικόνων, καταστάσεων, συναισθημάτων και σκέψεων, που σε ψυχοτραυματιζουν και μολύνουν την καθημερινότητα σου με μιζερονια (mizeronia), δηλαδή τα <<σωματίδια μιζέριας>>. Δεν υπάρχει περίπτωση ν’ αποφύγεις τη <<μόλυνση>>, εκτός αν γίνεις ερημίτης και κλειστείς σε μια σπηλιά μακριά από τα πάντα.
Βομβαρδίζεσαι καθημερινά από μιζερονια και είσαι χωρίς να το γνωρίζεις φορέας τους. Η  <<μόλυνση>> με μιζερονια είναι αρκετά βλαβερή, χειρότερη απ τη ραδιενέργεια και το  AIDS, γιατί σου σκοτώνει ότι όμορφο έχεις μέσα στην ψυχή σου και ιδιαίτερα τα όνειρα σου. Η επίδραση των μιζερονιων δεν είναι άμεση, αλλα ύπουλη και διαβρωτική. Χωρίς να το πολυκαταλαβεις, η ψυχή σου γίνεται σαν σκουριασμένο ραδιενεργό τανκ, που κτυπήθηκε από βλήμα εμπλουτισμένου ουράνιου.
Αν είχα την εφευρετική μεγαλοφυΐα ενός Τεσλα θα ήθελα οπωσδήποτε να κατασκευάσω αυτό που αποκαλώ           << ανιχνευτή μιζερονιων>>. Μια  <<συσκευή>> που θα μετρούσε τα μιζερονια που εκπέμπουν οι άνθρωποι, έτσι ώστε να μην πλησιάζω σε επικίνδυνες  << εστίες μόλυνσης>>, ούτε και να ξεπερνώ τα <<όρια ασφάλειας>>. Βάζω στοίχημα ότι αν πήγαινα με τον         << ανιχνευτή μιζερονιων>> σε μια δημόσια υπηρεσία, π.χ σε μια εφορία, εκείνος θα κροτάλιζε επικίνδυνα. Αν έμπαινα σ’ ένα λεωφορείο, η βελόνα θα τρελαινόταν! Οι δρόμοι, τα σπίτια, τα γραφεία, ολόκληρη η πόλη που ζω, αλλά κι εκείνες που ζείτε εσείς – πλέει μέσα σε μια θάλασσα μιζερονιων, που εκπέμπουν κακόμοιρα ανθρωπινά όντα πυροβολημένα θανάσιμα από την άκαρδη Υ.Δ.Ο. Θα μου έδειχνε άραγε ο μετρητής μου το αποκαρδιωτικό αποτέλεσμα οτι όλοι οι άνθρωποι, και της αφεντιάς μου συμπεριλαμβανομένης, ζέχνουν μιζερονια; Καθόλου ανθρωπιστικό αυτό που λέω. 
<<Η ανθρωπιά μου δεν συνίσταται στο να νιώθω πως είναι οι άνθρωποι, αλλά στο να αντέχω αυτό που νιώθω όταν είμαι μαζί τους>> έλεγε κάποτε ο κυνικός Νιτσε.
Ν.Καζαντζακης
Χωρίς να  διαθέτω προς το παρόν το φουτουριστικό <<ανιχνευτή μιζερονιων>>, έχω παρατηρήσει εμπειρικά ότι τα μιζερονια εκπέμπονται σωρηδόν από εκείνους  τους ανθρώπους, στους οποίους ο Νίκος Καζαντζάκης είχε προσδώσει τα χαρακτηριστικά των << άρτιων αριθμών>>: <<……. Είναι ήσυχο και βέβαιοι για όλα τα πράγματα. Είναι λείοι>>. Η αφεντιά μου όπως πιστεύω και αρκετοί από εσάς, φαίνεται ότι ανήκουμε στην άλλη κατηγορία αριθμών, στους << περιττούς>> αριθμούς: <<…. Πάντοτε ανήσυχοι κι αβέβαιοι, αποζητούν, χωρίς ελπίδα, την τελείωση. Είναι γεμάτοι  ‘’ τσουκρια’’, ερωτήματα και προεκτάσεις……>> ( Ν. Καζαντζάκης).
Εμείς είμαστε δύσκολοι στόχοι για την Υ.Δ.Ο., επειδή είμαστε κινούμενοι, ελεύθεροι στη σκέψη και στη φαντασία μας. Δεν εκπέμπουμε επικίνδυνες ποσότητες μιζερονιων, επειδή η  <<μόλυνση>> μας είναι περιορισμένη κι από την άλλη έχουμε αναπτύξει ένα πολύ ισχυρό << ανοσοποιητικό σύστημα>>. Μπορεί τα μιζερονια να μας βλάπτουν, αλλά τουλάχιστον εμείς δεν εκπέμπουμε. Μαζί μας είναι σίγουρο ότι δεν θα μιζεριασετε….
Όλοι όσοι με γνωρίζουν καλά ξέρουν ότι έχω μελετήσει τόσο πολύ το ζήτημα των μιζερονιων, που θα μπορούσα κάλλιστα να γράψω μια ολόκληρη πραμάτεια του στυλ  Περί Μιζερινιων και των Βλαβών  που προκαλούν στην ζωή Μας. Η περίπτωση μου πάντως είναι κάπως σπάνια επειδή, αν και μολύνθηκα σοβαρά πο τα μιζερονια και μάλιστα στο άνθος της νιότης μου, τελικά αναρρωσα κι έγινα δυνατότερος από πριν. Είμαι η εξαίρεση, κάτι σαν ασθενής που αποθεραπεύτηκε. Η αυτοθεραπεια μου με βοήθα στο να  έχω γνώση εκ των εσω της μιζεριασης και να βοηθώ συχνά συνανθρώπους μου που υποφέρουν από αυτή. Γι ‘αυτό, σας παρακαλώ, ακουστέ τις συμβουλές μου και δεν θα χάσετε…
                                                   
ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΓΗ, ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΤΡΙΞ, Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ,ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΑ ΣΤΑ ΜΙΖΕΡΟΝΙΑ!,ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΒΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Σελ  171- 172.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου